The EU's Cultural Network - Iranians

The EU:s Cultural Network - Iranians     شبکه فرهنگی ايرانيان اروپا 

                                                                    

   شبکه فرهنگي ايرانيان اتحاديه اروپا، ( EUCN نهادی است غير انتفاعی و متشكل  از انجمن ها و كانونهای باورمند به دمکراسی، آزادی و منشور جهانی حقوق بشر ؛  كه در زمينه های فرهنگی و اجتماعی در كشورهای اتحاديه اروپا فعاليت دارند.  اولين نشست EUCN در تابستان 2001 برگزار شد. و  اساسنامه و اهداف آن پس از يک سال گفتگو و تبادل نظر ؛  در نشست عمومی  تاريخ 29 تا 31 ژوئيه 2002 در يون شوپينگ - سوئد؛با شرکت نمايندگان تعداد زيادی از انجمن های ايرانی از کشورهای:  آلمان؛ اطريش؛ ايتاليا؛ انگلستان؛ دانمارک؛ سوئد؛ نروژ ؛ هلند و ... ؛ بررسی و تصويب شده است.  از جمله اهداف   EUCN - شناخت و دستيابی به علايق و نقطه نظرهای مشترک ؛ تبادل تجربه، اطلاعات و دانش  و گسترش همکاری بين انجمن های فعال در کشورهای  اتحادیه اروپا  می باشد

 |صفحه نخست تابلو اعلانات|  گفتگو | بايگانی | پيوندها  |Länkar|Svenska

در باره EUCN

 EUCN i

فعاليت ؛ پروژه

 اتحاديه اروپا

سازمان ملل

حقوق بشر

سياستهای پناهندگی

اسناد

تماس با  EUCN

تماس با وب سايت

 

IKFC

کانون پژوهش فرهنگ ايران

در يوته بوری - سوئد

»»»

 

شبکه فرهنگی ايرانيان اروپا

 (EUCN)  در :

Amsterdam;   Berlin;

Bochum;   Borås;

Dortmund;  Göteborg;

Jönköping;  Köln;

Köpenhamn;  London;

Madrid Oslo;  Paris;

Partille; Rom; Rösrath; Stockholm;  Tubize;

Utrecht;   Wien;

Väst- Sverige; 

Örebro »»»

 

تصويری از

 جلسه تاسيس EUCN 

با حضور رئيس شورای

شهر يون شوپينگ - سوئد

»»»

 

خبر تاسيس EUCN در

 روزنامه GP

يون شوپينگ - سوئد

»»»

   

 

»»»

 

به اردوی تابستانی 2005  کانون پژوهش فرهنگ ايران در سوئد،

خوش آمديد!

             اردوی تابستانی امسال،

از چهار شنبه  27  تا عصر روز یکشنبه 31 جولای  2005

در محل بسيار زيبای STIFTSGÅRDEN VÅRDNÄS 

 برگزاز مي شود!                          

اين محل با امکانات بسيار عالی تفريحی و ورزشی (از جمله: قايقرانی، ماهیگيری، شنا، سونا، فوتبال، واليبال، گردش و پياده روی در جنگل ... سالنهای موسيقی، رقص، سخنرانی و ...) در فلب Östergötland ، با طبيعت و مناظر بسيار زيبا و چشم نواز، درکنار درياچه، در وسط جنگل و کوه، مجاور شهر  RIMFORSA ؛ و در 30 کيلو متری جنوب شهر  لينشوپينگ ( (Linköping قرار دارد.

 

در روز شنبه، 30 يولی، در محل اردو، کنسرت پاپ ایرانی و غربی با شرکت لاله و گلبانگ  و با هدف دفاع از صلح، حقوق بشر برگزار میشود. در اين کنسرت دو گروه دو نفره از جوانان ایرانی  انتخاب و به عنوان سفیران صلح و دوستی برای یک هفته به ژوهانسبورگ و نیویورک اعزام خواهند شد تا پیام صلح و دوستی جوانان را به نلسون ماندلا و  کوفی عنان، تقدیم کنند و حمايت ایشان از آزادی دکتر ناصر زرافشان و اکبر گنجی را درخواست نمايند.

(برای دريافت جزئیات بیشتر در مورد برنامه کنسرت و هنرمندان شرکت کننده، به http://www.eucn.org/UN_Mandela0.pdf  مراجعه نمائيد!).  

دوسـان گرامی و فرهيخته !

- هدف کانون از برگزاری اردو،  ديدار و گذراندن روزهايی خاطره انگيز، همراه با شادی و تفريح در کنار خانواده، دوستان و مهم تر از همه آشنايی بيشتر با دنیای زيبا و پر از اميد  نسل دوم و سوم ما است، که در کشورهای گوناگون زندگی می کنند.

- از پيشنهادهايی که باعث پربار شدن و ارتقای کيفيت فعاليت‌های اردو شود؛ روح همکاری را گسترش دهد و نشاط ، شادی و روشنائی  ايجاد کند، استقبال می‌‌کنيم و آن را با جان و  دل خريداريم و ارج می‌نهيم .

- برای آنکه بتوان زمينه و تدارک اجرای پيشنهادها را فراهم کرد؛  از دوستان گرامی خواهش می کنيم، ايده‌ و پيشنهادهايشان را تا آخر ماه يونی برای کانون ارسال دارند.

- اجرای پيشنهادهايی که در رابطه با نوجوانان و بچه‌ها باشد و پيشنهاد دهندگان خود نيز داوطلب همکاری در اجرای آن باشند، در الويت کامل قرار خواهد داشت و  تلاش خواهيم کرد زمينه اجرای آنرا فراهم کنيم.

- بديهی است که کليه برنامه‌ها با توافق و هماهنگی مسئولان اردو اجرا خواهد شد. و  اجرای هيچ يک از برنامه‌ها نبايد مانع و يا حتی مزاحم برنامه‌های تفريحی و ورزشی اردو شود !

-  ما از حضور دوستان در اردو استقبال می کنيم. ولی به دليل محدويت تعداد تخت، الويت شرکت در اردو، با اعضای کانون، نوجوانان و خانوادۀ شان، مهمان از ايران و

نمايندگان انجمنهای عضو شبکه فرهنگی ايرانيان اروپا EUCN-I)  The EU:s Cultural Network - Iranians) می‌باشد.

- متقاضيانی که هزينه اردو را به حساب کانون واريز کرده باشند، ولی کانون، به هر دليل، نتواند پذيرای شان باشد، مبلغ واريز شده باز پرداخت خواهد شد.

- کانون نهادی است غيرانتفاعی، که از سال 1989  در زمينه های  فرهنگی و  اجتماعی، در  سوئد،  فعاليت دارد.  برای آشنايی بيشتر با کانون، لطفا اينجا را »»» کليک »»» کنيد!

 

دوستان علاقمند به شرکت در اردوی  2005 کانون:

- برای اطلاع از هزينه شرکت در اردو  و نحوۀ پرداخت آن، لطفا اينجا را «««کليک»»» کنند!

- برای دريافت فرم درخواست شرکت در اردو ، لطفا اينجا را «««کليک»»» کنند!

- برای اطلاع از محل و مسير حرکت به اردو، لطفا اينجا را «««کليک»»» کنند!

 

 

    کنسرت پاب ایرانی و غربی:

 - برای دفاع از صلح، دوستی و حقوق بشر و درخواست آزادی برای اکبر گنجی و ناصر زرافشان

- برای اعزام دو گروه دو نفره از جوانان ایرانی به ژوهانسبورگ و نیویورک و تقدیم پیام به نلسون ماندلا و کوفی عنان

 

 

برای دريافت اطلاعات بيشتر، می توانيد با شماره موبيل 0046707856649 ؛       0046707344130 (آقای محمود عبدی) ،

 با فاکس 004631434751 و يا از طريق  پست الکترونی     vagvisarna.gbg@telia.com

 ; ikfc@eucn.org  با کانون تماس حاصل نمائيد!!  

انجمن های عضو  EUCN  می توانند در زير وب – سايت EUCN   يک  وب – سايت  ويژه انجمن خود و نيز آدرس پست الکترونیکی  شخصی  داشته باشند. هرانجمن با نام شخصی و کد  مخصوص  میتواند  به وب -  سایت اش مراجعه  کرده و  مطالب آنرا تغيير داده و يا فعاليت های انجمن شان را درآن درج نمايد.

 برای دريافت اطلاعات بيشتر می توانيد از طریق آدرس الکترونيکی  eucn@eucn.org  و يا شماره موبيل 0046707856649  با ما تماس بگيرید!

Copyright © 2003 IKFC. - All rights reserverad. Contact:IKFC

 | Länkar|Svenska تابلو اعلانات|  گفتگو | بايگانی| پيوندها |صفحه نخست